1.000 ₺ ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz
1.000 ₺ ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz
1.000 ₺ ve Üzeri Alışverişlerde Kargo Ücretsiz
Mynet'de Biz!

Mynet'de Biz!

Apr 15, 2023

Z kuşağını dinledi, yılda 120 bin ürünle sokak modasını yarattı

Moda dünyasına yeni bir yön veren moda markaları, Z kuşağından ilham aldığını söylemeye devam ediyor. Son dönemde yükselişe geçen sokak trenlerinde yine Z kuşağının etkisi büyük. Z kuşağından ilham alarak 120 bine yakın ürün satan moda markası kurucusu Sabri Korkmaz, “Eşit moda kavramı, Z kuşağının moda dünyasına getirdiği yeni ve sorumluluk isteyen bir soluk” dedi.

Marketo tarafından yapılan ‘Z Kuşağıyla Tanışın: Pazarlamanın Yeni Büyük Hedef Kitlesi’ (Meet Generation Z: Marketing’s Next Big Audience) başlıklı araştırmaya göre, 1997-2012 arasında doğanları kapsayan Z kuşağının yüzde 60’ı sosyal dayanışmayla dünyada olumlu bir fark yaratmak istiyor ve bunu alışverişten modaya her alana yansıtıyor.

Z KUŞAĞI HER ALANDA FARK YARATMAK İSTİYOR

 Özellikle son yıllarda yükselişe geçen sokak modasının Z kuşağının toplumsal eşitliğe verdiği önemden beslendiğini söyleyen Sabri Korkmaz, “Z kuşağı hem kendisinin hem de markaların dünya üzerindeki etkisinin son derece farkında. Eğlence anlayışlarından seçtikleri mesleklere, tüketim alışkanlıklarından benimsedikleri giyim tarzına her alanda kendilerini en iyi şekilde ifade etmeye ve fark yaratmaya çalışıyorlar. Tüm dünyada küresel ısınma ve doğal afetlerin zirve yaptığı, aynı zamanda toplumsal eşitlik için mücadele verildiği böylesine bir çağda, eşit moda kavramı da Z kuşağının moda dünyasına getirdiği yeni ve sorumluluk isteyen bir soluk olarak karşımıza çıkıyor” diye konuştu.


Haberin Devamını Okumak İçin Tıkla



Paylaş: